Британська епатажна дизайнерка Вів’єн Вествуд розробила дизайн хустинки, створеної за мотивами японського мистецтва “фурошики”, зробленої зі 100 % органічної бавовни для компанії LUSH. Хустинку можна використовувати як стильну альтернативу подарунковій упаковці, її можна носити на голові або пов’язати на шию.
Неусміхнене обличчя з чорними очима – Обличчя Війни – вигаданий Вествуд символ боротьби зі змінами клімату та деградацією навколишнього середовища . Ці хустинки зшиті з натуральної органічної бавовни на фабриці Джона Спенсера (одна з останніх текстильних фабрик у Великобританії).
Починаючи з 2005 року, LUSH продає шматки вінтажної тканини та матеріал, створений з переробленого пластику. Купівля бавовняних хусток обмеженої серії з дизайном від Вів’єн Вествуд – один із способів довести, як Ви можете допомогти скоротити використання 227, 000 миль різдвяного паперу для обгортання подарунків, які щороку викидаються у Великобритані, – кількості достатньої, щоб дев’ять разів обернути Землю.
15 000 дизайнерських бавовняних хустинок у світло-коричневому і світло-рожевому кольорах вже доступні в багатьох магазинах Lush по всьому Світі. Частина прибутку, отриманого від їх продажу, буде направлена до фонду і піде на реалізацію благодійних проектів у сфері захисту навколишнього середовища.
Отримавши подарунок у такій хустинці, ви можете продовжити життя цій дорогоцінній тканині: загорнути в неї інший подарунок, або пов’язати його на себе, або, за японською традицією, віддати хустинку назад дарувальнику, щоб він знову зміг нею скористатися.
Розповідаючи про свою співпрацю з LUSH, Вів’єн Вествуд сказала: «Я завжди кажу – купуй менше, купуй кращої якості, щоб куплене тоббою прослужило довше. Ці бавовняні хустинки з символікою Climate Revolution можуть замінити папір для загортання і прослужать вам довгий строк. Більш важливий момент – купуючи хустинку, ти тим самим приєднуєшся до боротьби під назвою Climate Revolution, необхідної для нашого світлого майбутнього».
Головна ідея цієї революції – закликати людей до усвідомленого споживання природних ресурсів і товарів і повідомити про загрозу мінливого клімату. Люди, що заходять в магазини LUSH, інформуються про катастрофічні наслідки для природи, які відбуваються в результаті нераціонального використання товарів, упаковки, електрики, бензину. Може здатися досить дивним, що подібний провокаційний випад у бік зайвого безглуздого споживання товарів виходить саме від найбільших компаній в індустрії моди і косметики. Однак Хіларі Джонз, етичний директор LUSH, категорично заявляє: «Кожен з нас, немає значення хто він – бізнесмен, політик, вчитель, модельєр або студент – повинен знайти спосіб мінімізувати вплив на навколишнє середовище – адже коли нас не буде, планета « відіграється » на наступному поколінні. Ми повинні зустрітися з цією проблемою тет-а-тет і, нарешті, зобов’язані усвідомити свою відповідальність».
Все більша кількість учасників шоу-бізнесу та індустрії краси починають піднімати питання екології і мислити стурбовано про майбутнє навколишнього середовища. Що не може не радувати, адже як висловилася Вів’єн Вествуд: «Ми повинні почати діяти вже сьогодні – завтра може стати занадто пізно».
Мо Костянтин, кавалер Ордену Британської Імперії, співзасновник LUSH, сказала: «Ми в захваті від того, що Вів’єн розробила для нас дизайн цієї бавовняної хустинки з символікою Climate Revolution. Вже багато років ми закликаємо наших покупців використовувати тканину як обгортку для подарунків; половина наших продуктів навіть не потребує пакування, вони продаються «оголеними». Ось чому наша співпраця чудова – два легендарних британських бренди спільно закликають інші роздрібні мережі звернути увагу на раціональне використання ресурсів і скорочення відходів».
В українських магазинах LUSH також можна придбати подарунки, упаковані в креативні хустки, котрі можна використовувати й надалі. Це святкові і солодка велика цукерка і милий медовой .
Переклад: Дмитро Тарн
Редагування: Ірина Сильвеструк
Сайт LUSH Україна:
Процес покращення людства триває. Все більше людей стає веганами. докладатиме зусиль, щоб тримати вас в курсі цих подій.
прокоментувати публікацію
користувацька етика